Informatie
Adres, openingstijden en beoordelingen voor Het Goed Geldrop. Op 7 dagen in de week kun je tweedehands winkelen bij Het Goed Geldrop. We hebben op deze pagina alle openingstijden van Het Goed Geldrop op een rij gezet. Er zijn nog meer kringloopwinkels in de buurt. Bekijk elke kringloop in Geldrop of kijk in het overzicht kringloop in Noord-Brabant voor alle kringloopwinkels in de provincie. Op de kaart zie je waar de kringloopwinkel is gevestigd en kun je direct een route plannen naar Emopad 23 in Geldrop.
Deel ook je ervaringen met Het Goed Geldrop. Wanneer je een beoordeling achterlaat voor deze winkel help je andere bezoekers met tweedehands winkelen.

Wat een mooi filiaal van Het Goed. Alles keurig opgeruimd, mooi ingericht en erg vriendelijk personeel.
Ze hebben veel producten, die in goede staat zijn. Ze op van sommige dingen meer dan andere. Maar de service is goed. Aardige medewerkers.
Winkel is prima geen klachten maar een nadeel is weinig parkeergelegenheid dat is jammer
Nette winkel, overzichtelijk. Maar te duur!!! Maar dat zijn al de tweede hands winkels van het Goed.
Typisch een “het goed” winkel. Groot, ruim en duur.
Boeken zijn allemaal,apart geprijst en kwam er verschillende tegen van bijna 10€. De nieuwprijs wordt er bij vermeld maar het gaat hier om tweedehands spul!
Goede winkel en schoon en opgeruimd.
Wel vind ik zoals meerdere mensen op deze pagina aangeven dat de prijzen te hoog zijn voor tweedehands goederen zeker wat betreft de kleding echt te duur.
Grote winkel.
Parkeren voor de deur.
Vriendelijk personeel.
Koffiehoek @ 0,50
Gasten Toilet.
Overzichtelijke nette winkel met een enkel rommelhoekje
Aardige winkel, maar zoals alle 'Het Goed' filialen aan de dure kant voor een kringloopwinkel.
Daarvoor staat dan wel alles ruim opgesteld maar snuffelen is er niet bij.
Leuke winkel, mooi assortiment, vriendelijk personeel
Personeel is vriendelijk. Winkel overzichtelijk en schoon. Wifi en toiletbezoek vrij. Echter de prijzen van kleding erg hoog bv een effen kleur t shirt met lange mouw 7.50 kun je nieuw in de winkel ook halen en een wijnglas van 95 ct per stuk bij blokker 6 voor 3 euro van het euromerk. Maar dan nieuw dus. Prijzen zijn voor gratis gekregen goederen en de bedoelde doelgroep veel te hoog
Gewoon het goed.
Duurder als andere winkels. Maar dat is Het Goed.
Fijne overzichtelijke winkel!