Adres
5492 NL Sint-Oedenrode (Noord-Brabant)
Informatie
Adres, openingstijden en beoordelingen voor Kringloopwinkeltje de Loodz. Op 3 dagen in de week kun je tweedehands winkelen bij Kringloopwinkeltje de Loodz. We hebben op deze pagina alle openingstijden van Kringloopwinkeltje de Loodz op een rij gezet. Er zijn nog meer kringloopwinkels in de buurt. Bekijk elke kringloop in Sint-Oedenrode of kijk in het overzicht kringloop in Noord-Brabant voor alle kringloopwinkels in de provincie. Op de kaart zie je waar de kringloopwinkel is gevestigd en kun je direct een route plannen naar Handelsweg 14a in Sint-Oedenrode.
Deel ook je ervaringen met Kringloopwinkeltje de Loodz. Wanneer je een beoordeling achterlaat voor deze winkel help je andere bezoekers met tweedehands winkelen.

Wat een leuk winkeltje! De medewerkers maken zelf ook erg leuke vogelhuisjes etc. En mooie kunst van boomstronken!
Een prachtige kringloop met een goed doel. Aanrader!
Voor het eerst in deze winkel geweest en wij komen zeker nog terug! Leuke spullen, goede prijzen maar bovenal een super sfeer. Fantastisch om te zien dat cliënten hier ook een hele fijne plek hebben!
Wat een leuke winkel. Leuke spullen, leuk geprijsd en wat een vriendelijkheid.
Een aanrader!
wat een leuke kringloopwinkel en niet alleen omdat we nog veel kleding hebben kopen in de laatste zomersale! Fijn gesnuffeld en mooi assortiment met heel aardig personeel! Top 10 van Nederland 😀
wat een topwinkeltje is dit, hoort in de top 10 van leukste kringloopwinkels. heel divers aanbod, zowel tweedehands als eigen productie en zo vriendelijk allemaal.
Super leuk!
Niet groot maar veel te zien en te koop voor normale prijzen
Mooie items gekocht!
Ik vind dit een erg leuke kringloop en ik ben goed geslaagd voor wat spelletjes (hele kleine prijsjes) voor mijn zoontjes.
Alles wat in de kringloop verkocht wordt gaat naar de dagbesteding van de jongeren die naast de winkel de dag doorbrengen met bijvoorbeeld houtbewerking. De werkplaats is ook een bezoekje waard - er wordt echt kunst gemaakt.
En niet te vergeten, een pluim voor het vriendelijke personeel :)
Jaah dit is wel een hele bijzondere winkel .
we werden super hartelijk welkom geheten door een vrolijke jonge medewerkster, die
ons uitleg gaf over de loodz. het is voor jongeren, doen er ook aktiviteiten.
Goederen worden er gebracht, de
opbrengst is voor de jongeren, om iets
leuks te doen. prijsjes erg laag. leuke dingen gekocht!! wij komen terug.
Klein net winkeltje. Staat veel. Heel veel en je gaat er stapvoets doorheen. Prijzen zijn laag. Weinig parkeerplaats voor de deur.
Wat een leuke kringloopwinkel. Vriendelijke mensen, die je oprecht welkom groeten. Winkel beetje rommelig, maar dat is wat ik juist leuk vindt aan een kringloopwinkel. En de prijzen zijn precies zoals ze horen te zijn in een kringloopwinkel. Een aanrader deze kringloopwinkel!!!
klein en nette kringloop. Super lieve mensen en mooie prijzen.
een super lief klein kringloopwinkeltje
lieve mensen kleine prijsjes
ik zeg top kom zeker vaker